Login

Hide

Close



ตำแหน่ง SUPPLY CHAIN MANAGEMENT OFFICER
สวัสดิการ
รายละเอียดงาน
  • Coordinate with local and overseas customers to ensure the replacement parts shipment of claim issue.
  • Contact supplier to arrange replacement parts shipment on time, to avoid production line stop
  • Solve delivery problems.
  • Solve replacement parts shipment problem, include concerned document for import and export function.

สถานที่ปฏิบัติงาน Bangna-Trad Rd. K.m. 21 จังหวัด Samutprakarn
อัตรา 1 เงินเดือน 20,000 - 30,000 baht
คุณสมบัติของผู้สมัคร
  • Female, age not over 30 years old

  • Bachelor degree in any related field

  • At least 2-5 years experience in Export and Import job function

  • Very good command in English especially speaking & writing (TOEIC 500 up)

  • Proficiency in computer programs; excel, Microsoft word, Power point and internet

  • Ability to work under pressure with self-starter environment


วิธีการสมัคร
ติดต่อ     คุณจินตนา ช่วยเกลี้ยง
    052054049059058061049059054052052036039061059052054054056
    052054049059056052049053053055055
    103050110109114120101114101068125101113101108101049113115120115118049101119109101050103115113
    
    112 หมู่ 1 ถนนบางนา-ตราด กม.21 ต.ศีรษะจรเข้ใหญ่ อ.บางเสาธง จ.สมุทรปราการ 10540